Poticanje radne uspješnosti je od vitalne važnosti za jednu tvrtku, poduzeće ili bilo koju drugu organizaciju. Razlog je taj što je ključ dobrog poslovanja i maksimalnog učinka u motivaciji zaposlenih. Ako su zaposlenici motivirani, tj. njihove potrebe su zadovoljene, oni će pružiti maksimum. Postoji više teorija potreba, a ako se baziramo na vjerojatno najpoznatiju – teoriju potreba A. Maslowa, znamo da postoji više razina potreba. Na tu činjenicu treba obratiti pozornost kad se procjenjuju potrebe zaposlenih. Ako se njihove potrebe krivo procjene i motiviramo ih čimbenicima nižeg stupnja, koji su oni već prošli, dobiti ćemo loše rezultate. Pojedinci će više biti motivirani intrinzičnim nego ekstrinzičnim motivatorima i na to također treba paziti.
Kreativnost je jedan od činitelja koji dijeli uspješne organizacije od onih manje uspješnih. Kreativne tvrtke su uspješne zbog činjenice sposobnosti gledanja u budućnost stvaranjem novih ideja i projekata. Upotrebljavajući razne tehnike i metode poduzeća stvaraju kreativnu klimu u okruženju i time oslobađaju talent koji pojedinci posjeduju u sebi. Razvijanjem talenta pojedinaca razvija se i cjelokupna organizacija, ideje se pretvaraju u projekte i ostvaruju se pozitivni pomaci.
Motivacija i kreativnost su dakako povezane. Ako je zaposlenik motiviran tada će pružati maksimalne učinke, zatim će biti i kreativan. Da bi procjenili pruža li netko maksimum, je li netko sposoban izvršavati obveze koje su mu povjerene i sl. provodi se praćenje uspješnosti pojedinaca. Ono je ključni segment u praćenju i poboljšavanju uspješnosti cjelokupne organizacije. Danas je ocjenjivanje uspješnosti sastavni dio upravljanja uspješnošću kao novog i sve važnijeg zadatka menadžmenta.
Nema komentara:
Objavi komentar