ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Kreativnost

Kreativnost se može opisati koristeći pojmove poput otkrića, stvaralaštva, novih ideja sl. Kada bi proveli istraživanje s pitanjem “Što je potrebo za kreativnost?”, vjerujem da bi većina odgovora išla u smjeru talenta koji osoba mora posjedovati, otkrića ili nečije sposobnosti da daje novi rezultat mentalnim radom. U modernom društvu se uz kreativnost vežu umjetnost i književnost. Kreativni rad može na scenu izbaciti novi rezultat u obliku: novog proizvoda, usluge, knjige, teorije ili bilo kakvog poboljšanja i dr.

U organizaciji je potrebno održavati pozitivnu i poticajnu klimu, koja potiče pojedinca koji ima kreativnost u sebi, da ju iznese. Organizacija koja u svojim kadrovima ima jednog ili nekoliko kreativaca postaje kreativna cjelina, a rezultat toga je mnogostruko viša produktivnost.

Kreativnost znači nužnost. Razlog ove tvrdnje leži u činjenici da napreduju one organizacije koje vide unaprijed time što cijene kreativnost koja pokreće nove izume, proizvode, metode i načine poslovanja. Da organizacija postane kreativna, mora vlastitim kadrovima stvoriti klimu koja će ih poticati da razvijaju talente i iznose ih na vidjelo. To je pristup u organizaciji, odnosno filozofija organizacije koja polazi od razvoja i poticanja kreativnosti svakog pojedinca u organizaciji i poduzeća kao cjeline.

Nema komentara:

Objavi komentar